Złe praktyki solą w oku PR-owcówZłe praktyki solą w oku PR-owcówZłe praktyki solą w oku PR-owcówZłe praktyki solą w oku PR-owców

Złe praktyki solą w oku PR-owców

Złe praktyki solą w oku PR-owców
Rada Etyki Public Relations

Rada Etyki Public Relations

-

Rada Etyki Public Relations

Rada Etyki Public Relations

Badanie przeprowadzone na zlecenie Rady Etyki PR wśród pracowników public relations wskazuje, że są oni w dużym stopniu świadomi faktu, iż nieetyczne praktyki mogą występować lub występują w branży. Badanie przeprowadzono w grupie ponad stu przedstawicieli branży public relations, w trakcie kongresu branżowego, który odbył się w kwietniu 2008 r. w Rzeszowie. Z ankiet wynika, że do najbardziej rozpowszechnionych nieetycznych praktyk należą: wykorzystywanie w promocji badań profilowanych pod kątem potrzeb klienta oraz zniekształcanie i przedstawianie faktów w niewłaściwym kontekście. Jednocześnie aż 80% badanych jest przeciwnych stosowaniu tego typu praktyk, a tylko 30% przyznaje, że niektóre z nieetycznych działań są stosowane w ich miejscu pracy. Ponad połowa uważa, że ich otoczenie jest wolne od nieuczciwych działań.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja