Powyższy krótki cytat pochodzi z kultowej i nośnej tematycznie kreskówki „Pokemony”. O „pokemonach” mówi się w branży jako o użytkownikach stron fanowskich marek i firm. Dlaczego? Ponieważ główny cel marketerów i większości agencji zawiera się właśnie w haśle „You got to catch them all”.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Chociaż Facebook udostępnia wiele rodzajów statystyk (np. statystki dotyczące odsłon czy unikalnych użytkowników), tym, co najbardziej porusza wyobraźnię szefów firm, jest liczba fanów. Im wyższa – tym, oczywiście, lepiej. Istnieją różne sposoby pozyskiwania wielbicieli marki na stronach Facebooka, nawet kupno setek fanów na Allegro – zaledwie 20 groszy za sztukę (w tej opcji 500 fanów jest „gwarantowanych” już w ciągu 12 godzin od zakończenia transakcji zakupu).
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.