„Złap ich wszystkich”? To działanie na krótką metę - Marketing przy Kawie
„Złap ich wszystkich”? To działanie na krótką metę„Złap ich wszystkich”? To działanie na krótką metę„Złap ich wszystkich”? To działanie na krótką metę„Złap ich wszystkich”? To działanie na krótką metę

„Złap ich wszystkich”? To działanie na krótką metę

„Złap ich wszystkich”? To działanie na krótką metę
Advertisement
Magdalena Górnicka

Magdalena Górnicka

-

Magdalena Górnicka

Magdalena Górnicka

Powyższy krótki cytat pochodzi z kultowej i nośnej tematycznie kreskówki „Pokemony”. O „pokemonach” mówi się w branży jako o użytkownikach stron fanowskich marek i firm. Dlaczego? Ponieważ główny cel marketerów i większości agencji zawiera się właśnie w haśle „You got to catch them all”.

Chociaż Facebook udostępnia wiele rodzajów statystyk (np. statystki dotyczące odsłon czy unikalnych użytkowników), tym, co najbardziej porusza wyobraźnię szefów firm, jest liczba fanów. Im wyższa – tym, oczywiście, lepiej. Istnieją różne sposoby pozyskiwania wielbicieli marki na stronach Facebooka, nawet kupno setek fanów na Allegro – zaledwie 20 groszy za sztukę (w tej opcji 500 fanów jest „gwarantowanych” już w ciągu 12 godzin od zakończenia transakcji zakupu).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to