Zielono mi w McDonald’s - Marketing przy Kawie
Zielono mi w McDonald’sZielono mi w McDonald’sZielono mi w McDonald’sZielono mi w McDonald’s

Zielono mi w McDonald’s

Zielono mi w McDonald’s
Hubert Zientek

Hubert Zientek

-

Hubert Zientek

Hubert Zientek

Wydaje się, że ciągłe ataki na amerykańskiego giganta fast foodu w związku z serwowaniem przez niego dań, co tu dużo mówić, odbiegających od zalecanej przez dietetyków piramidy żywieniowej, spowodowały zwrot w jego dotychczasowej polityce. Oto McDonald's wprowadza na rynek nowy, warzywny produkt – cukinię panierowaną.

Być może takie posunięcie i wprowadzenie na rynek dania kojarzącego się ze zdrowym odżywianiem, witaminami i obniżaniem poziomu cholesterolu rzeczywiście nada marce McDonald’s nowy wymiar. Może tak być, pod warunkiem że firma na tym nie poprzestanie. Teraz nadeszła kolej na panierowaną marchewkę, buraczki, kapustę czy brokuły. Gdyby następnym krokiem była rezygnacja z panierki, złote łuki faktycznie zaczęłyby zasługiwać na kojarzenie ich ze zdrową żywnością.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to