Zielona segregacja odzieżowaZielona segregacja odzieżowaZielona segregacja odzieżowaZielona segregacja odzieżowa
Odziez kupuj rozważnie, nadmiar oddaj potrzebującym. Czy ta moda się przyjmie? (fot. Pixabay)

Zielona segregacja odzieżowa

Zielona segregacja odzieżowa
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Coraz szybsze zmiany kolekcji w modzie sprawiają, że olbrzymie ilości ubrań stają się niepotrzebne, zalegając na wysypiskach. Teoretycznie ich producenci mogliby uznać, że to nie ich problem. W rzeczywistości muszą liczyć się z potężną grupą nacisku, jaką stanowią głosujący portfelem „zieloni” konsumenci. Świadome tego firmy same biorą na siebie obowiązek skupu niepotrzebnych klientom ubrań swoich marek, czerpiąc w zamian korzyści wizerunkowe.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się