Wykorzystanie wizerunku muzyków do promocji marki nie jest zabiegiem nowym. Co bogatsze marki organizują całe festiwale muzyczne. Nieczęsto jednak to firma kreuje artystę na swoje potrzeby. Japoński producent napojów alkoholowych Zima poszedł o krok dalej i dosłownie powołał do życia zespół mający promować markę.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Gwiazdy każdego formatu pojawiają się w kampaniach reklamowych całego wachlarza produktów – od napojów gazowanych po samochody. W spotach Pepsi wystąpili chociażby Tina Turner i David Bowie, Britney Spears reklamowała McDonald’s, a w kampanii gumy Orbit swojego wizerunku użyczył Antonio Banderas.
Sponsorowanie wydarzeń muzycznych to również dobra okazja do promocji marki.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.




