Chociaż pontyfikat Benedykta XVI trwa zaledwie kilka dni, trudno nie dostrzec kolejnych inicjatyw marketingowych ściśle związanych z osobą nowego przywódcy kościoła katolickiego. Pomysły te nie grzeszą oryginalnością, gdyż zazwyczaj bazują na sprawdzonych już schematach. Część z nich wykorzystano w trakcie papieskiej posługi Karola Wojtyły.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Do historii przeszło już wadowickie spotkanie Jana Pawła II z wiernymi, podczas którego m.in. wspominał o kremówkach. Wzmiankę tę szybko wykorzystali cukiernicy i rozpoczął się istny boom na słodkości z papieskiego miasta. Benedykt XVI nie miał jeszcze okazji, aby wygłosić podobne wspomnienia. Mimo to cukiernicy z jego rodzinnego Marktl nie próżnowali.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |