Zdrowo obrzydzoneZdrowo obrzydzoneZdrowo obrzydzoneZdrowo obrzydzone

Zdrowo obrzydzone

Zdrowo obrzydzone
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Czy można słabość produktu przekuć w jego siłę? Można, a w dodatku to świetny sposób na wyróżnienie się. Marka Buckley’s reklamuje swój syrop sloganem „Smakuje okropnie. I działa”. Nie wiem jak lekarstwo, ale kampania działa na pewno.

Największym koszmarem moich dziecięcych przeziębień był, jak go potem nazwałem, „syrop z malinką” – czerwone obrzydlistwo z niby-malinowym posmakiem specjalnie dla dzieci. Większość lekarstw jest bardzo niesmaczna, ale to właśnie „syrop z malinką” irytował mnie najbardziej – pewnie przez obietnicę łagodnego smaku, która nie była spełniona w najmniejszym stopniu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja