Zdrowie kobiety a jej torebkaZdrowie kobiety a jej torebkaZdrowie kobiety a jej torebkaZdrowie kobiety a jej torebka

Zdrowie kobiety a jej torebka

Zdrowie kobiety a jej torebka
Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

-

Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

Przepastne głębie kobiecych torebek mogą kryć wszystko. Mogą zawierać setki kosmetyków (zawsze zbyt mało), różne drobne i praktyczne drobiazgi. Niezbędne są dokumenty, telefon komórkowy i portmonetka. A wibrator? Jak pokazuje reklama złapana w Internecie do naszej kolekcji mikrobiologicznej, czasem taki gadżet można pomylić z komórką.

Przebicie się z własnym przekazem reklamowym na obecnym rynku do najłatwiejszych nie należy. Przyjrzyjmy się telewizyjnym i internetowym reklamom czasopism i gazet. Są przewidywalne, przez co powoli stają się nudne. Zazwyczaj w każdej z nich słuchamy o poruszanych w piśmie tematach i dołączanych drobiazgach. Jedyna istotna różnica polega na tym, jaki to drobiazg: płytka z filmem czy z muzyką? A może tym razem plażowe klapki?

Czy reklama czasopisma musi być tak sztampowa? Niekoniecznie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja