Przepastne głębie kobiecych torebek mogą kryć wszystko. Mogą zawierać setki kosmetyków (zawsze zbyt mało), różne drobne i praktyczne drobiazgi. Niezbędne są dokumenty, telefon komórkowy i portmonetka. A wibrator? Jak pokazuje reklama złapana w Internecie do naszej kolekcji mikrobiologicznej, czasem taki gadżet można pomylić z komórką.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Przebicie się z własnym przekazem reklamowym na obecnym rynku do najłatwiejszych nie należy. Przyjrzyjmy się telewizyjnym i internetowym reklamom czasopism i gazet. Są przewidywalne, przez co powoli stają się nudne. Zazwyczaj w każdej z nich słuchamy o poruszanych w piśmie tematach i dołączanych drobiazgach. Jedyna istotna różnica polega na tym, jaki to drobiazg: płytka z filmem czy z muzyką? A może tym razem plażowe klapki?
Czy reklama czasopisma musi być tak sztampowa? Niekoniecznie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.