Zdmuchnij spódniczkęZdmuchnij spódniczkęZdmuchnij spódniczkęZdmuchnij spódniczkę

Zdmuchnij spódniczkę

Zdmuchnij spódniczkę
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Seksistowska, niepoprawna politycznie – takie zarzuty pojawiają się w związku z każdą kampanią „Ché”, belgijskiego magazynu dla mężczyzn. Zarzuty są pewnie prawdziwe, tyle że sam przekaz idealnie trafia do ściśle określonej grupy docelowej tego specyficznego produktu. Dość powiedzieć, że pismo stało się liderem tamtejszego rynku. Z okazji okrągłej rocznicy istnienia magazynu zajęto się tematem urodzin, pozwalając każdemu internaucie sprawdzić pojemność płuc. Witajcie w lepszym świecie!

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja