Zdekodowany Jay-ZZdekodowany Jay-ZZdekodowany Jay-ZZdekodowany Jay-Z
Poczytaj Jaya-Z w plenerze (źr. Droga5)

Zdekodowany Jay-Z

Zdekodowany Jay-Z
Beata Wasylkiewicz

Beata Wasylkiewicz

-

Beata Wasylkiewicz

Beata Wasylkiewicz

Jay-Z, charyzmatyczny artysta związany z amerykańską sceną hip-hopową, wydał w zeszłym roku autobiografię zatytułowaną „Decoded”. Książka pojawiła się w sprzedaży w połowie listopada. Głośno zrobiło się o niej jednak jeszcze przed premierą, kiedy udostępniono ją szerokiemu gronu odbiorców w dość nietypowy sposób.

Kampanie promujące książki raczej rzadko bywają odkrywcze. Czasami bazują na tworzeniu szumu medialnego wokół autora bądź tytułu. Najczęściej jednak ograniczają się do reklam zawierających zdjęcie książki i/lub pisarza oraz kilku pochlebnych zdań krytyków na temat publikacji.

Nowojorska agencja Droga5, która zrealizowała kampanię autobiografii Jaya-Z, zerwała z tym schematem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się