Jay-Z, charyzmatyczny artysta związany z amerykańską sceną hip-hopową, wydał w zeszłym roku autobiografię zatytułowaną „Decoded”. Książka pojawiła się w sprzedaży w połowie listopada. Głośno zrobiło się o niej jednak jeszcze przed premierą, kiedy udostępniono ją szerokiemu gronu odbiorców w dość nietypowy sposób.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Kampanie promujące książki raczej rzadko bywają odkrywcze. Czasami bazują na tworzeniu szumu medialnego wokół autora bądź tytułu. Najczęściej jednak ograniczają się do reklam zawierających zdjęcie książki i/lub pisarza oraz kilku pochlebnych zdań krytyków na temat publikacji.
Nowojorska agencja Droga5, która zrealizowała kampanię autobiografii Jaya-Z, zerwała z tym schematem.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.