Zdejmij ciuchy, dostaniesz noweZdejmij ciuchy, dostaniesz noweZdejmij ciuchy, dostaniesz noweZdejmij ciuchy, dostaniesz nowe

Zdejmij ciuchy, dostaniesz nowe

Zdejmij ciuchy, dostaniesz nowe
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Kolejka półnagich młodych ludzi niecierpliwie oczekuje dziewiątej rano, czyli pory otwarcia sklepu jednej z sieci odzieżowych. Jedni prezentują się w samej bieliźnie lepiej, inni gorzej, ale wszyscy liczą na to, że znajdą się w pierwszej setce osób wpuszczonych do środka. „Imprezy w bieliźnie” są sposobem hiszpańskiej marki Desigual na zdobycie europejskiego i amerykańskiego rynku. Mogłyby uczyć się od niej polskie firmy odzieżowe, których próby zdobycia zagranicznych klientów skończyły się fiaskiem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja