Zdarzyło się jutro - Marketing przy Kawie
Zdarzyło się jutroZdarzyło się jutroZdarzyło się jutroZdarzyło się jutro

Zdarzyło się jutro

Zdarzyło się jutro
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Jednym z tematów poruszających świat reklamy w kwietniu była kampania największego południowoafrykańskiego dziennika „Cape Times”. Składa się ona ze zdjęć – scenek rodzajowych z różnych okresów XX wieku. Choć posługuje się obrazami z przeszłości, pozwala postawić aktualne pytania dotyczące postrzegania reszty świata przez społeczeństwa krajów rozwiniętych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja