Zdarzyło się jutroZdarzyło się jutroZdarzyło się jutroZdarzyło się jutro

Zdarzyło się jutro

Zdarzyło się jutro
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Zakaz reklamy alkoholu w Polsce jest pewnie dobry ze względów społecznych, ale jego skutkiem ubocznym jest pozbawienie nas możliwości oglądania „w terenie” pomysłowych kreacji szwedzkiej marki Absolut. Po mężczyznach w ciąży i korekty granic USA i Meksyku – w Nowym Jorku i Los Angeles ruszyła najnowsza kampania outdoorowa z cyklu „In an Absolut World”. Tym razem motywem przewodnim jest poznanie najbliższej przyszłości, powiązane z ludzkimi marzeniami o nagłym bogactwie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja