Zbuduj sobie Lorda VaderaZbuduj sobie Lorda VaderaZbuduj sobie Lorda VaderaZbuduj sobie Lorda Vadera

Zbuduj sobie Lorda Vadera

Zbuduj sobie Lorda Vadera
Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Klocki Lego to od lat jedna z ulubionych dziecięcych zabawek. Każdy, kto miał okazję zagłębić się w magiczny, zbudowany z nich świat, na pewno darzył szczególnym sentymentem którąś kategorię Lego, np. piratów, rycerzy czy kosmonautów. W erze wirtualnej rozrywki wydawać by się mogło, że słynne klocki swe dobre czasy mają już za sobą. Nic bardziej mylnego! Specjaliści od marketingu Lego nie przespali zmian trendów na rynku i sprawili, że ich produkt szturmem wdziera się do wirtualnej rzeczywistości.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja