Jak zbudować przyjazne środowisko pracy dla pokolenia Y w branży marketingowej?Jak zbudować przyjazne środowisko pracy dla pokolenia Y w branży marketingowej?Jak zbudować przyjazne środowisko pracy dla pokolenia Y w branży marketingowej?Jak zbudować przyjazne środowisko pracy dla pokolenia Y w branży marketingowej?
Bądź elastycznym pracodawcą – to naprawdę istotne (fot. Pixabay)

Jak zbudować przyjazne środowisko pracy dla pokolenia Y w branży marketingowej?

Jak zbudować przyjazne środowisko pracy dla pokolenia Y w branży marketingowej?
Mieszko Maj

Mieszko Maj

-

human resources director, Grupa Walk

Mieszko Maj

Mieszko Maj

human resources director
Grupa Walk

Psycholog organizacji, pracował dla sektora CGI, game development i reklamy. Prowadził warsztaty i wdrażał nowe standardy zarządzania menedżerskiego w kontekście pokolenia Y dla takich organizacji jak Krajowy Rejestr Długów, Eaton Automotive, Superpharm, Krka, Stora Enso, Vistula University. Współautor książki „Oszustwa i nieuczciwość w organizacjach”. Autor wielu artykułów z zakresu HR.

O pokoleniu Y mówi się dużo w aspekcie badań postaw i zachowań konsumenckich. Demograficznie stanowi ono pokaźną grupę, która konsumuje usługi, jest biegła w mediach społecznościowych i wymagająca pod względem zainteresowania contentem oraz kreacją. To podstawy, które zdominowały postrzeganie igreków w oczach pracodawców. Jednak konsumpcja a postawy i zachowania w pracy to nie to samo. Są to odrębne obszary wymagające poświęcenia im należytej uwagi.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się