Zawirusowany YouTube - Marketing przy Kawie
Zawirusowany YouTubeZawirusowany YouTube

Zawirusowany YouTube

Zawirusowany YouTube
Szymon Adamus

Szymon Adamus

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Szymon Adamus

Szymon Adamus

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Producenci „Mrocznego Rycerza” zaczęli marketing wirusowy wiele miesięcy przed premierą filmu, oklejając autobusy fikcyjnymi plakatami wyborczymi, a nawet wybijając breloki wspierające kampanię Harveya Denta (filmowy czarny bohater Dwie Twarze). Podobnie było przy promocji filmu Cloverfield J. J. Abramsa. Były fikcyjne strony internetowe, zwiastuny wystylizowane na dokumenty i ukrywany do samego końca wizerunek ogromnego potwora niszczącego Nowy Jork. Ale w XXI wieku, erze szerokopasmowego Internetu i dzieci Neostrady, dobry viral nie musi być aż tak spektakularny. Wystarczy pomysł i konto na YouTube.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja