Zastaw się, a postaw się - Marketing przy Kawie
Zastaw się, a postaw sięZastaw się, a postaw sięZastaw się, a postaw sięZastaw się, a postaw się

Zastaw się, a postaw się

Zastaw się, a postaw się
Artur Jurkiewicz

Artur Jurkiewicz

-

Artur Jurkiewicz

Artur Jurkiewicz

Przed świętami sprzedawcy prześcigali się w oferowaniu najróżniejszych produktów. Wszystko pięknie opakowane i nadające się w sam raz na prezent pod choinkę. Nic dziwnego: okres przedświąteczny to czas największych obrotów w handlu. Wpływy ze sprzedaży w tym czasie kilkakrotnie przewyższają zysk wypracowywany przez kilka poprzedzających grudzień miesięcy. Świąteczne szaleństwo zakupów niestety w wielu przypadkach powoduje spustoszenie portfela.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to