Przed świętami sprzedawcy prześcigali się w oferowaniu najróżniejszych produktów. Wszystko pięknie opakowane i nadające się w sam raz na prezent pod choinkę. Nic dziwnego: okres przedświąteczny to czas największych obrotów w handlu. Wpływy ze sprzedaży w tym czasie kilkakrotnie przewyższają zysk wypracowywany przez kilka poprzedzających grudzień miesięcy. Świąteczne szaleństwo zakupów niestety w wielu przypadkach powoduje spustoszenie portfela.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |