Kanadyjska agencja Out by View, specjalizująca się w wycieczkach dla gejów i lesbijek, ruszyła z nową kampanią. Na swojej stronie internetowej umieściła spot zachęcający do przyjazdów do Montrealu i zawierania tam związków małżeńskich. To serdeczne zaproszenie wystosowane zostało do amerykańskich homoseksualistów.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Od czasu swojego powstania w 2004 roku portal OutbyView.com zajmuje się organizowaniem imprez turystycznych dla homoseksualistów kanadyjskich. Nowa kampania przygotowana przez Gerarda Spatafora rozszerzyła zasięg odbiorców firmowej oferty. 42-sekundowy klip zaprasza amerykańskich gejów i lesbijki do wizyty u północnego sąsiada w celach matrymonialnych: „Przyjedź i weź ślub w Kanadzie”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.