Reklama wirusowa coraz prędzej przedostaje się do naszego kraju. Przed tygodniem wyłowiliśmy z sieci reklamę Hondy Civic z pięknym podkładem muzycznym tworzonym przez chór. Rewelacyjny pomysł na budowanie doświadczenia marki.Reklama autorstwa agencji Wieden & Kennedy jest prosta. Pokazuje kolejne etapy jazdy najnowszym modelem Hondy Civic. Tyle że wszelkie dźwięki – czy to dostojnej jazdy, czy żwiru wypryskującego spod kół, czy też kropli deszczu spadających na maskę, a nawet hamowania i muzyki dobiegającej z wnętrza samochodu – wszystkie one są śpiewane przez 60-osobowy chór.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.