Zaśpiewaj mi HondęZaśpiewaj mi HondęZaśpiewaj mi HondęZaśpiewaj mi Hondę
Samochód można przedstawić frapująco (Honda „Choir”)

Zaśpiewaj mi Hondę

Zaśpiewaj mi Hondę
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Reklama wirusowa coraz prędzej przedostaje się do naszego kraju. Przed tygodniem wyłowiliśmy z sieci reklamę Hondy Civic z pięknym podkładem muzycznym tworzonym przez chór. Rewelacyjny pomysł na budowanie doświadczenia marki.

Reklama autorstwa agencji Wieden & Kennedy jest prosta. Pokazuje kolejne etapy jazdy najnowszym modelem Hondy Civic. Tyle że wszelkie dźwięki – czy to dostojnej jazdy, czy żwiru wypryskującego spod kół, czy też kropli deszczu spadających na maskę, a nawet hamowania i muzyki dobiegającej z wnętrza samochodu – wszystkie one są śpiewane przez 60-osobowy chór.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja