Zaskakujące pomysły marketingowych partyzantówZaskakujące pomysły marketingowych partyzantówZaskakujące pomysły marketingowych partyzantówZaskakujące pomysły marketingowych partyzantów
Inspiracja często pochodzi ze street-artu (fot. Pixabay)

Zaskakujące pomysły marketingowych partyzantów

Zaskakujące pomysły marketingowych partyzantów
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Cechą szczególną marketingu partyzanckiego są działania, które wymagają niewielkich nakładów finansowych, natomiast osiągają duży marketingowy odzew. Tym razem zajmiemy się promocjami, w których mniej liczy się ich ukryty charakter, bardziej zaś zaskoczenie.

Wśród studentów zachodnich uczelni nie dziwią już fryzury wystrzyżone w logo bądź inne elementy reklamy różnych firm. Reklamują się tak m.in. Dunlop, Reebok czy KFC. Nie dziwią również tatuaże, nawet… na policzku. W Anglii za sprawą agencji Cunning Stunts w ten sposób reklamują się: „FHM” (magazyn dla mężczyzn) czy Axe (dezodorant produkowany przez koncern Unilever).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja