Zarządzanie marką 'Nie dla dziewcząt'Zarządzanie marką 'Nie dla dziewcząt'Zarządzanie marką 'Nie dla dziewcząt'Zarządzanie marką 'Nie dla dziewcząt'

Zarządzanie marką ‚Nie dla dziewcząt’

Zarządzanie marką 'Nie dla dziewcząt'
Halszka Ryżewska

Halszka Ryżewska

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Halszka Ryżewska

Halszka Ryżewska

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Choć wydaje się, że marka raczej nie powinna antagonizować grup potencjalnych konsumentów, jednakże niektóre rodzaje promocji zdają się temu przeczyć. Promocje oparte na przesądach, prowokujące hasłami jawnie dyskryminującymi określone grupy konsumentów, budzą zainteresowanie. Budzą je również w dyskryminowanej grupie. Reguły rządzące zachowaniami agresywnymi ludzi sprawdzają się w zarządzaniu marką.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się