Zarządzanie customer experience w praktyce: jak wdrożyć je w organizacji i dlaczego warto? Case study firmy informatycznejZarządzanie customer experience w praktyce: jak wdrożyć je w organizacji i dlaczego warto? Case study firmy informatycznejZarządzanie customer experience w praktyce: jak wdrożyć je w organizacji i dlaczego warto? Case study firmy informatycznejZarządzanie customer experience w praktyce: jak wdrożyć je w organizacji i dlaczego warto? Case study firmy informatycznej
Wdrażanie programu CX to jednocześnie budowanie kultury organizacyjnej (fot. Pixabay)

Zarządzanie customer experience w praktyce: jak wdrożyć je w organizacji i dlaczego warto? Case study firmy informatycznej

Zarządzanie customer experience w praktyce: jak wdrożyć je w organizacji i dlaczego warto? Case study firmy informatycznej
Mateusz Janiec

Mateusz Janiec

-

customer & employee experience director, Billennium

Mateusz Janiec

Mateusz Janiec

customer & employee experience director
Billennium

Odpowiada za pracę działu customer experience oraz obszar employee engagement, zarządzając także marketingiem, PR-em oraz komunikacją wewnętrzną. Pracę w Billennium zaczął w 2014 r., początkowo jako dyrektor sprzedaży, czym zajmował się do kwietnia 2017 r. Następnie, po półtorarocznej przerwie, powrócił do firmy w 2019 r., obejmując obecne stanowisko. Absolwent zarządzania i marketingu w Szkole Głównej Handlowej oraz socjologii na Uniwersytecie Warszawskim.

Konsekwentne wdrażanie inicjatyw CX nie jest łatwe. Zaszczepienie tej idei wszystkim pracownikom, zwłaszcza gdy jest ich wielu, stanowi długotrwały proces. Zmiana ich sposobu myślenia nie następuje z dnia na dzień. Trzeba stale prowadzić działania promujące dbałość o CX w organizacji. O tym, że wysiłek się opłaca, pisze dyrektor ds. zarządzania doświadczeniem klienta i pracownika w firmie Billennium z branży IT.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się