Zarządzanie cenami usług finansowych – 5 częstych błędów i sposoby ich unikania - Marketing przy Kawie
Zarządzanie cenami usług finansowych – 5 częstych błędów i sposoby ich unikaniaZarządzanie cenami usług finansowych – 5 częstych błędów i sposoby ich unikaniaZarządzanie cenami usług finansowych – 5 częstych błędów i sposoby ich unikaniaZarządzanie cenami usług finansowych – 5 częstych błędów i sposoby ich unikania

Zarządzanie cenami usług finansowych – 5 częstych błędów i sposoby ich unikania

Zarządzanie cenami usług finansowych – 5 częstych błędów i sposoby ich unikania
Dr F.Niemeyer, M.Kraus, M.Nowakowska

Dr F.Niemeyer, M.Kraus, M.Nowakowska

-

Dr F.Niemeyer, M.Kraus, M.Nowakowska

Dr F.Niemeyer, M.Kraus, M.Nowakowska

Poleganie bardziej na przeczuciach i intuicji niż na odpowiednich metodach badawczych, paraliżujący strach przed odchodzeniem klientów... Między innymi te czynniki sprawiają, że firmy, w tym również banki, często nie zarządzają cenami swoich usług w sposób, który zapewnia najlepszy zysk. Poniżej – dokończenie listy zjawisk, przez które instytucje finansowe wiele tracą.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja