Zarobki w działach PR i marketingu w 2012 roku - Marketing przy Kawie
Zarobki w działach PR i marketingu w 2012 rokuZarobki w działach PR i marketingu w 2012 rokuZarobki w działach PR i marketingu w 2012 rokuZarobki w działach PR i marketingu w 2012 roku

Zarobki w działach PR i marketingu w 2012 roku

Zarobki w działach PR i marketingu w 2012 roku
Łukasz Pokrywka

Łukasz Pokrywka

-

Łukasz Pokrywka

Łukasz Pokrywka

W ubiegłym roku zarobki w działach marketingu kształtowały się na poziomie 5125 zł, natomiast mediana płac w działach PR wyniosła 4000 zł brutto – wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń, przeprowadzonego przez firmę Sedlak & Sedlak w 2012 roku.

PR czy marketing?

Osoby zatrudnione w 2012 roku w działach marketingu zarabiały przeciętnie o 1205 zł więcej, niż wyniosła mediana wynagrodzeń ogółem w Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń 2012.

W wypadku wynagrodzeń w działach PR nie odnotowano różnic względem wynagrodzeń ogółem. Co ciekawe, w działach PR kobiety zarabiały w 2012 roku dokładnie tyle, ile mężczyźni – 4000 zł.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja