Zapomnijcie o seksieZapomnijcie o seksieZapomnijcie o seksieZapomnijcie o seksie

Zapomnijcie o seksie

Zapomnijcie o seksie
Judyta Krzyżanowska

Judyta Krzyżanowska

-

copywriter, Kid & Young

Judyta Krzyżanowska

Judyta Krzyżanowska

copywriter
Kid & Young

Bycie dziewczyną Bonda czy „Playboya” zobowiązuje. Podobnie było zawsze w przypadku Flake Girl – dziewczyny z reklamy batonika Cadbury’s Flake. Kobiety pojawiające się w spotach tego produktu nieodmiennie emanowały seksem, a swoim zachowaniem elektryzowały publiczność. Czy coś się w tej kwestii zmieniło?

Dawno, dawno temu, kiedy w filmach nie było scen łóżkowych, reklamy Cadbury’s Flake dawały widzom to, czego pragnęli najbardziej – podtekst erotyczny. Fabuła tych spotów zawsze była mniej więcej taka sama: oto piękna dziewczyna powoli rozwija batonik, a następnie wgryza się w niego delikatnie i niezwykle sugestywnie. W tym momencie następuje oberwanie chmury lub wystrzał szampana, a dziewczyna, choć przemoknięta do suchej nitki, wydaje się niezwykle szczęśliwa.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja