Zapomnij o portfeluZapomnij o portfeluZapomnij o portfeluZapomnij o portfelu

Zapomnij o portfelu

Zapomnij o portfelu
Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Jak sprawić, by klient chętniej i częściej wydawał pieniądze? Na przykład uprościć i przyspieszyć proces płatności. I najlepiej nie wspominać za wiele o gotówce, finansach czy stanie konta. W tym kierunku modyfikowane są płatności telefonem, ale też wciąż rozwijane i wypróbowywane są inne metody. Niektóre z nich brzmią jak science fiction.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja