Zapomniałeś zdjąć z dachu kubek!Zapomniałeś zdjąć z dachu kubek!Zapomniałeś zdjąć z dachu kubek!Zapomniałeś zdjąć z dachu kubek!

Zapomniałeś zdjąć z dachu kubek!

Zapomniałeś zdjąć z dachu kubek!
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Czy święty Mikołaj kradnie? W dzisiejszych ciężkich czasach, szczególnie w nawale przedświątecznego ruchu, może mu się zdarzyć taka wpadka – szczególnie gdy chodzi o gorącą kawę od Starbuck’s.

StarStarbuck’s, sieć amerykańskich kafejek rozwijająca się z powodzeniem również poza USA, po raz pierwszy sięgnęła po tradycyjne medium reklamowe. Przygotowała mianowicie spot reklamowy, który w zabawny sposób komunikuje obecność, popularność i „poręczność” jej produktu.

Klient taksówki w roztargnieniu stawia czerwony kubek z niedopitą kawą na jej dachu, po czym wsiada i wraz z kierowcą ruszają.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja