Zaparzyć puzzlaZaparzyć puzzlaZaparzyć puzzlaZaparzyć puzzla

Zaparzyć puzzla

Zaparzyć puzzla
Krzysztof Iwanicki

Krzysztof Iwanicki

-

Krzysztof Iwanicki

Krzysztof Iwanicki

Rzecz w tym, żeby zaangażować konsumenta. Nawet w dobie Internetu i technologii mobilnych, które stały się bardzo skutecznym środkiem do tego celu, nie maleje w tym względzie rola mediów „analogowych”, choć wydawałoby się, że to reklamowe wykopaliska.

Jest rok 1903. W Nowym Jorku producent herbaty White Rose Ceylon Tea promuje swój towar pod hasłem „Parz herbatę” („Make The Tea”). Krótko, prosto, jakże banalnie. I pewnie nie byłoby w tym nic wyjątkowego – wypada wierzyć, że herbata warta była parzenia – gdyby nie fakt, że do jej promocji posłużyły puzzle. Dosyć oryginalnie wykrojone, składające się z czterech elementów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja