Komercjalizacja Holocaustu w reklamie i nie tylko
„Zaparkuj przy Dachau”, czyli komercjalizacja Holocaustu„Zaparkuj przy Dachau”, czyli komercjalizacja Holocaustu„Zaparkuj przy Dachau”, czyli komercjalizacja Holocaustu„Zaparkuj przy Dachau”, czyli komercjalizacja Holocaustu
Artystyczny sprzeciw wobec trywializacji tematu Zagłady (M.Bałka, „Auschwitzwieliczka”, Kraków; zdj. red.)

„Zaparkuj przy Dachau”, czyli komercjalizacja Holocaustu

„Zaparkuj przy Dachau”, czyli komercjalizacja Holocaustu
Katarzyna Trzeciak

Katarzyna Trzeciak

-

Katarzyna Trzeciak

Katarzyna Trzeciak

W jednym z odcinków cyklu satyrycznego „The Chamber Quintet”, emitowanego przez izraelską telewizję, pracownica biura podróży prezentuje klientowi ofertę wycieczki do Polski. Program jest bogaty i zawiera różne warianty zwiedzania. Najbardziej absorbująca i kompletna jest opcja oglądania siedmiu obozów koncentracyjnych wraz z całodziennymi zakupami w centrach handlowych Warszawy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja