„Zaparkuj przy Dachau”, czyli komercjalizacja Holocaustu„Zaparkuj przy Dachau”, czyli komercjalizacja Holocaustu„Zaparkuj przy Dachau”, czyli komercjalizacja Holocaustu„Zaparkuj przy Dachau”, czyli komercjalizacja Holocaustu
Artystyczny sprzeciw wobec trywializacji tematu Zagłady (M.Bałka, „Auschwitzwieliczka”, Kraków; zdj. red.)

„Zaparkuj przy Dachau”, czyli komercjalizacja Holocaustu

„Zaparkuj przy Dachau”, czyli komercjalizacja Holocaustu
Katarzyna Trzeciak

Katarzyna Trzeciak

-

Katarzyna Trzeciak

Katarzyna Trzeciak

W jednym z odcinków cyklu satyrycznego „The Chamber Quintet”, emitowanego przez izraelską telewizję, pracownica biura podróży prezentuje klientowi ofertę wycieczki do Polski. Program jest bogaty i zawiera różne warianty zwiedzania. Najbardziej absorbująca i kompletna jest opcja oglądania siedmiu obozów koncentracyjnych wraz z całodziennymi zakupami w centrach handlowych Warszawy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się