Zapach niepoprawny politycznieZapach niepoprawny politycznieZapach niepoprawny politycznieZapach niepoprawny politycznie

Zapach niepoprawny politycznie

Zapach niepoprawny politycznie
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Dlaczego oddziaływanie zmysłowe jest podstawą przekazu reklamowego? Komunikat dociera do odbiorcy błyskawicznie, jest wiarygodny i przez wszystkich tak samo odbierany – przynajmniej w ramach jednego kodu kulturowego.

Węch, choć to przecież najsilniejszy i najbardziej pierwotny z naszych zmysłów, był jak dotąd stosunkowo rzadko wykorzystywany w marketingu. Zwiastunem zmiany tej tendencji jest kolejna odsłona amerykańskiej kampanii „Got Milk?”, promującej zdrowotne zalety mleka. Miejsce akcji – przystanki autobusowe w San Francisco.

Akcja ta (zob.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja