Zapach buntu - Marketing przy Kawie
Zapach buntuZapach buntuZapach buntuZapach buntu

Zapach buntu

Zapach buntu
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Produkty sygnowane przez takie gwiazdy muzyki pop jak Lady Gaga czy Avril Lavigne stały się codziennością. Czy zaskoczeniem może być pojawienie się na rynku perfum Sex Pistols? Legendarna brytyjska grupa punkowa trzydzieści lat temu była symbolem buntu wobec establishmentu. Jak twierdzą specjaliści – patrząc na historię zespołu i obecny rozwój rynku reklamowego, trudno mówić o niespodziance.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja