Zanim zaankietujemy klienta na śmierć w trosce o jego satysfakcję...Zanim zaankietujemy klienta na śmierć w trosce o jego satysfakcję...Zanim zaankietujemy klienta na śmierć w trosce o jego satysfakcję...Zanim zaankietujemy klienta na śmierć w trosce o jego satysfakcję...

Zanim zaankietujemy klienta na śmierć w trosce o jego satysfakcję…

Zanim zaankietujemy klienta na śmierć w trosce o jego satysfakcję...
Marcin Grygielski

Marcin Grygielski

-

Marcin Grygielski

Marcin Grygielski

Działy marketingu oraz obsługi klienta muszą blisko ze sobą współpracować, aby zapewnić spójność wizerunkową firmy na wszystkich etapach i we wszystkich kanałach komunikacji. W jaki jednak sposób mierzyć dziś efektywność pracy działu obsługi i jego wpływ na opinię klienta o firmie?

Rosnąca konkurencja biznesowa, dostęp do coraz bardziej wyrafinowanych narzędzi informatycznych oraz postępująca globalizacja – wszystko to podnosi znaczenie jakości obsługi klienta. Zasada, że koszt dotarcia do nowego odbiorcy produktu lub usługi jest o wiele wyższy od tego, jaki trzeba ponieść, aby zwiększyć sprzedaż w grupie dotychczasowych użytkowników, stała się już powszechnie znana.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się