Zamykanie sprzedażyZamykanie sprzedażyZamykanie sprzedażyZamykanie sprzedaży

Zamykanie sprzedaży

Zamykanie sprzedaży
Lucyna Grońska

Lucyna Grońska

-

Lucyna Grońska

Lucyna Grońska

Im dłużej trwa finalizowanie transakcji, tym większe jest prawdopodobieństwo, że pojawi się coś, co w ogóle uniemożliwi jej zakończenie. Uprzednie ustalenie, że prospekt podejmie decyzję w określonym punkcie procesu sprzedaży, może ułatwić zamknięcie.

Jeśli istnieje jakaś uniwersalna prawda w sprzedaży, brzmi ona: „Czas zabija transakcje”. Z tego też powodu naczelnym imperatywem jest skracanie cyklu sprzedaży. Problemy mogą dotyczyć dwóch kwestii. Po pierwsze – jak to się robi? Po drugie – dlaczego sprzedawcy wciąż tego nie robią, nawet jeśli wiedzą, co mają robić?

Zacznijmy od tej drugiej sprawy: tylko zdecydowani mogą skłaniać innych do podejmowania decyzji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja