Zamrożone dzieci - Marketing przy Kawie
Zamrożone dzieciZamrożone dzieciZamrożone dzieciZamrożone dzieci

Zamrożone dzieci

Zamrożone dzieci
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

Niepisany kodeks partyzanta mówi: „Uderzaj w chwili i w miejscu, gdzie najmniej się tego spodziewają. Uderzaj mocno i bezwzględnie”. Jego pilnymi studentami okazali się pomysłodawcy paryskiej akcji na rzecz upowszechnienia interwencyjnej linii telefonicznej. Środki, po jakie sięgnęli, były skromne, ale miały naprawdę sporą siłę rażenia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja