Zamówić przekąskę, nie przerywając gryZamówić przekąskę, nie przerywając gryZamówić przekąskę, nie przerywając gryZamówić przekąskę, nie przerywając gry
Komponowanie pizzy też może być grą. Ale nie u nas... (fot. PizzaHut)

Zamówić przekąskę, nie przerywając gry

Zamówić przekąskę, nie przerywając gry
Kamila Pokój

Kamila Pokój

-

Kamila Pokój

Kamila Pokój

Pizza Hut zarobiła ponad milion dolarów w cztery miesiące dzięki swojej aplikacji na Xbox Live. Czy tak wygląda przyszłość marketingu fast foodów?

W kwietniu 2013 roku Pizza Hut uruchomiła aplikację, za pomocą której użytkownicy konsol Xbox 360 w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie mogą zamawiać produkty sieci bezpośrednio sprzed telewizora.

Wystarczy, że za pomocą Xbox Live uruchomią aplikację i samodzielnie skomponują pizzę w interaktywnym menu, które można obsługiwać za pomocą pada lub – w wypadku posiadaczy Kinecta – ruchami dłoni.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się