Zamówić pizzę, nie przerywając gry - Marketing przy Kawie
Zamówić pizzę, nie przerywając gryZamówić pizzę, nie przerywając gryZamówić pizzę, nie przerywając gryZamówić pizzę, nie przerywając gry
Komponowanie pizzy też może być grą. Ale nie u nas... (fot. PizzaHut)

Zamówić pizzę, nie przerywając gry

Zamówić pizzę, nie przerywając gry
Kamila Pokój

Kamila Pokój

-

marketing director, Pomagam.pl

Kamila Pokój

Kamila Pokój

marketing director
Pomagam.pl

Ekspertka od marketingu internetowego, specjalizująca się w działaniach performance. Ma wieloletnie doświadczenie w działaniach online, m.in. w branży e-commerce, ubezpieczeń czy nieruchomości. Przez wiele lat związana była z organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz zwierząt.

Pizza Hut zarobiła ponad milion dolarów w cztery miesiące dzięki swojej aplikacji na Xbox Live. Czy tak wygląda przyszłość marketingu fast foodów?

W kwietniu 2013 roku Pizza Hut uruchomiła aplikację, za pomocą której użytkownicy konsol Xbox 360 w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie mogą zamawiać produkty sieci bezpośrednio sprzed telewizora.

Wystarczy, że za pomocą Xbox Live uruchomią aplikację i samodzielnie skomponują pizzę w interaktywnym menu. Można je obsługiwać za pomocą pada lub – w wypadku posiadaczy Kinecta – ruchami dłoni.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to