Zalew skrzynekZalew skrzynekZalew skrzynekZalew skrzynek

Zalew skrzynek

Zalew skrzynek
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

E-mail marketing jest skuteczny. Co z tego, jeśli w odbiorze społecznym większość tego rodzaju działań postrzegana jest jako spam. Nic tu nie ma do rzeczy to, czy firma przeprowadza akcję zgodnie z prawem, czy nie. W marcu 2003 r. weszła w życie ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną, która nakłada na marketerów obowiązek uprzedniego pozyskania zgody osoby, do której pragnie się wysłać informację handlową. Rynek był na to kompletnie nieprzygotowany i jak pokazały kolejne lata, niespecjalnie się ustawą przejął.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja