Zakupy to też wyzwanie – visual merchandising i ambient media łączą siłyZakupy to też wyzwanie – visual merchandising i ambient media łączą siłyZakupy to też wyzwanie – visual merchandising i ambient media łączą siłyZakupy to też wyzwanie – visual merchandising i ambient media łączą siły
Co zrobisz, gdy podłoga w sklepie rozstąpi ci się pod stopami? (źr. The North Face)

Zakupy to też wyzwanie – visual merchandising i ambient media łączą siły

Zakupy to też wyzwanie – visual merchandising i ambient media łączą siły
Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Jeśli twoi klienci lubią wyzwania, pewnie spodobają im się zakupy, które same w sobie będą dla nich próbą sił. Tę zasadę śmiało wciela w życie oddział The North Face w Korei Południowej.

Firma The North Face powstała w 1966 roku w San Francisco. Stworzyło ją dwóch entuzjastów wspinaczki. Jej nazwa miała przypominać o północnych stokach gór – najzimniejszych i najtrudniejszych do zdobycia.

Od ponad czterdziestu lat przedsiębiorstwo produkuje i sprzedaje odzież i akcesoria turystyczne. I przez cały ten czas ubiera i ekwipuje śmiałków odkrywających najodleglejsze zakątki globu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się