Zakupy w internecie mają być łatwe i przyjemne. A tymczasem...Zakupy w internecie mają być łatwe i przyjemne. A tymczasem...Zakupy w internecie mają być łatwe i przyjemne. A tymczasem...Zakupy w internecie mają być łatwe i przyjemne. A tymczasem...
Kupowanie w mobile nie może być domeną ryzyka i zręczności (fot. Pixabay)

Zakupy w internecie mają być łatwe i przyjemne. A tymczasem…

Zakupy w internecie mają być łatwe i przyjemne. A tymczasem...
Katarzyna Kłobukowska

Katarzyna Kłobukowska

-

account manager, Admetrics

Katarzyna Kłobukowska

Katarzyna Kłobukowska

account manager
Admetrics

Stoimy w kolejce do sklepu, jedziemy autobusem, czekamy na odprawę na lotnisku – i praktycznie cały czas możemy pozostawać online. Przeglądamy wiadomości, social media, rozmawiamy ze znajomymi i robimy zakupy. Kupujemy nie tylko drobne rzeczy, ale także AGD, elektronikę, meble czy zagraniczne wycieczki. A gdzie kupimy? To zależy… i to nie tylko od oferty czy budżetów marketingowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja