Zakupy grupowe to dopiero początekZakupy grupowe to dopiero początekZakupy grupowe to dopiero początekZakupy grupowe to dopiero początek

Zakupy grupowe to dopiero początek

Zakupy grupowe to dopiero początek
Tomasz Pakulski

Tomasz Pakulski

-

Tomasz Pakulski

Tomasz Pakulski

Zakupy grupowe przebojem wdarły się w krajobraz e-commerce. Ogromne zniżki, jakie oferują wyrastające jak grzyby po deszczu klony Groupona, powinny jednak być wstępem do budowania relacji z klientami, tak łatwo pozyskanymi. Bez tego marka nie pozostanie w świadomości nabywcy, kuszonego wciąż nowymi ofertami. A co zrobić, by klient nie tylko wykupił pakiet, ale wrócił do danego usługodawcy, płacąc już sto procent ceny?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja