Zakrzywiona ekscytacjaZakrzywiona ekscytacjaZakrzywiona ekscytacjaZakrzywiona ekscytacja

Zakrzywiona ekscytacja

Zakrzywiona ekscytacja
J.Müller, I.Sewera

J.Müller, I.Sewera

-

J.Müller, I.Sewera

J.Müller, I.Sewera

W uproszczeniu: drukowanie 3D, Internet rzeczy, Big Data – to technologie, które w tym roku osiągnęły szczyt popularności. Taki obraz wyłania się z zaktualizowanej krzywej ekscytacji Gartnera oraz raportu McKinsey&Company. Każda ze wspomnianych technologii jest już wykorzystywana w marketingu.

Krzywa ekscytacji Gartnera pokazuje rozwój technologii w czasie. Eksperci analizują dane, umieszczając daną technologię na linii w jednej z faz: gwałtownego wzrostu, szczytu popularności i załamania ekscytacji, po którym następuje powolna, ale bardziej stabilna faza odbudowy zainteresowania.

Wśród technologii znajdujących się w tym roku na szczycie krzywej jest m.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się