Zakodowana reklama, czyli nowe oblicze marketingu mobilnegoZakodowana reklama, czyli nowe oblicze marketingu mobilnegoZakodowana reklama, czyli nowe oblicze marketingu mobilnegoZakodowana reklama, czyli nowe oblicze marketingu mobilnego

Zakodowana reklama, czyli nowe oblicze marketingu mobilnego

Zakodowana reklama, czyli nowe oblicze marketingu mobilnego
Marta Iwańczuk

Marta Iwańczuk

-

Marta Iwańczuk

Marta Iwańczuk

Telefon komórkowy jest urządzeniem, od którego bardzo szybko uzależnia się większość konsumentów. Według raportu opracowanego przez Forrester Research 20% z nich twierdzi, że bez komórki trudno byłoby im żyć. Mimo wielu pozytywnych prognoz na przyszłość marketing mobilny nie cieszy się jednak tak wielką popularnością, jakiej można by oczekiwać. Dla wielu użytkowników mobilna reklama jest po prostu irytująca. Czy istnieje jakaś forma marketingu mobilnego, która ma szansę przyciągnąć ich uwagę i zyskać popularność?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się