Zakazane reklamy z krakowskiej kafejkiZakazane reklamy z krakowskiej kafejkiZakazane reklamy z krakowskiej kafejkiZakazane reklamy z krakowskiej kafejki

Zakazane reklamy z krakowskiej kafejki

Zakazane reklamy z krakowskiej kafejki
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Marketing wirusowy nabiera rumieńców również w naszym kraju. Otrzymaliśmy niedawno e-mail od Czytelnika z adresem strony, na której znajdują się „nieoficjalne” reklamy konsoli do gier Nokia N-Gage. Powodzenie pomysłu zależy od pomysłowości twórców reklam oraz kampanii.

Strona polecona nam przez Czytelnika utrzymana jest w stylistyce wyjątkowo amatorskiej witryny z początków ery Internetu. Zawiera informację, że płytka z reklamami została znaleziona gdzieś w jednej z kafejek internetowych w Krakowie. Dociekliwi mogą na fotografii płytki dostrzec napis „not approved”. Ma to prawdopodobnie świadczyć o tym, że znaleziono coś, czego Nokia nie chciała opublikować.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja