Zająć właściwą pozycjęZająć właściwą pozycjęZająć właściwą pozycjęZająć właściwą pozycję

Zająć właściwą pozycję

Zająć właściwą pozycję
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Firmy rekrutacyjne również potrafią się zareklamować. Napotkaliśmy w wirusowym obiegu dwa spoty różnych firm, które, dziwnym trafem, eksploatują ten sam temat – męski striptiz. Accolo w zabawny sposób wyjaśnia, czym może skończyć się niewłaściwa decyzja rekrutacyjna, gdy na przykład Paris Hilton zastąpimy brodatym grubasem. Adecco zaś w starszej reklamie pokazuje, jakie ryzyko grozi, gdy zdecydujemy się na pierwszą z brzegu ofertę pracy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja