Zainteresuj, umów, przypomnij – e-commerce usług w modelu real-time booking - Marketing przy Kawie
Zainteresuj, umów, przypomnij – e-commerce usług w modelu real-time bookingZainteresuj, umów, przypomnij – e-commerce usług w modelu real-time bookingZainteresuj, umów, przypomnij – e-commerce usług w modelu real-time bookingZainteresuj, umów, przypomnij – e-commerce usług w modelu real-time booking

Zainteresuj, umów, przypomnij – e-commerce usług w modelu real-time booking

Zainteresuj, umów, przypomnij – e-commerce usług w modelu real-time booking
Adam Bilewicz

Adam Bilewicz

-

Adam Bilewicz

Adam Bilewicz

Przyszłość marketingu należy do akcji bardzo szybko reagujących na to, co właśnie zaistniało w świadomości konsumentów. Z kolei e-commerce usług, stosunkowo nowa dziedzina e-handlu, będzie oparta na real-time bookingu, czyli sprzedaży usług poprzez stronę internetową, z możliwością bezpośredniego zarezerwowania terminu u usługodawcy.

Dlaczego to tak istotne? W warunkach masowej komunikacji klienci bardzo szybko zapominają o przekazie, który kierują do nich firmy. Jeżeli wstępnie zachęcony klient nie będzie mógł za pomocą tego samego medium zarezerwować oraz kupić usługi, w wielu wypadkach z niej zrezygnuje.

Konsumpcja mediów elektronicznych coraz częściej odbywa się poza czasem pracy usługodawców, w związku z tym klient, który znajduje w Internecie informację o interesującej go usłudze, nie ma możliwości szybkiego, bezpośredniego kontaktu z realizatorem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja