Zagrajmy jeszcze raz - Marketing przy Kawie
Zagrajmy jeszcze razZagrajmy jeszcze razZagrajmy jeszcze razZagrajmy jeszcze raz

Zagrajmy jeszcze raz

Zagrajmy jeszcze raz
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Masz jedną szansę na sukces – brzmi zasada rywalizacji sportowej, często gorzko powtarzana przez tych, którzy w kluczowym momencie zawiedli. A gdyby tak po latach, pomimo utraconej formy i sylwetki dalekiej od sportowej, zyskać z pomocą marki napoju dla sportowców drugą szansę?

Na tym pomyśle opierała się kampania marki Gatorade, nagrodzona grand prix na międzynarodowym festiwalu reklamy w Cannes. Przy minimalnych nakładach uzyskano zainteresowanie mediów warte, w przeliczeniu na czas reklamowy, prawie trzy i pół miliona dolarów.

W lutym Gatorade, marka z portfolio Pepsi, po raz pierwszy od 23 lat nie wykupiła czasu reklamowego podczas Super Bowl, finału ligi futbolu amerykańskiego.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja