Jak zacząć włączać w swoje działania dojrzałych użytkowników social mediów? Czy trzeba koncentrować się tylko na młodych?Jak zacząć włączać w swoje działania dojrzałych użytkowników social mediów? Czy trzeba koncentrować się tylko na młodych?Jak zacząć włączać w swoje działania dojrzałych użytkowników social mediów? Czy trzeba koncentrować się tylko na młodych?Jak zacząć włączać w swoje działania dojrzałych użytkowników social mediów? Czy trzeba koncentrować się tylko na młodych?
Być może sporo tracisz, nie kierując do nich odrębnych komunikatów marketingowych (fot. Pixabay)

Jak zacząć włączać w swoje działania dojrzałych użytkowników social mediów? Czy trzeba koncentrować się tylko na młodych?

Jak zacząć włączać w swoje działania dojrzałych użytkowników social mediów? Czy trzeba koncentrować się tylko na młodych?
Magdalena Kosowska

Magdalena Kosowska

-

social media performance specialist, Grupa Domodi

Magdalena Kosowska

Magdalena Kosowska

social media performance specialist
Grupa Domodi

W Grupie pracuje od 2018 r., zajmując się tworzeniem, optymalizacją i analizą Facebook Ads.

Obecnie oczkiem w głowach praktyków marketingu są najmłodsi internauci. Pokolenie Z (urodzeni po 2000 roku) staje się siłą rosnącą na rynku. Do niej kierowana jest coraz większa liczba komunikatów reklamowych. Dobierane są też kanały komunikacji, np. nowe serwisy społecznościowe takie jak TikTok. Jednocześnie w cień odchodzą starsze generacje, jak X oraz pokolenie wyżu demograficznego (baby boomers). Czy warto koncentrować się wyłącznie na nastolatkach oraz milenialsach (osobach urodzonych w latach 80. i 90.)?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się