Żabka ropuchą w Internecie - Marketing przy Kawie
Żabka ropuchą w InternecieŻabka ropuchą w InternecieŻabka ropuchą w InternecieŻabka ropuchą w Internecie

Żabka ropuchą w Internecie

Żabka ropuchą w Internecie
Artur Brzyski

Artur Brzyski

-

Artur Brzyski

Artur Brzyski

W poniedziałek (15 września) ruszyła druga część urodzinowej kampanii teaserowej sieci sklepów Żabka. „Zamykaną żabką” okazała się zabawka, w której brzuchu ukryty jest sejf. Za określone kwoty zakupów można będzie wygrać duże kwoty pieniężne.

Od czasu kampanii Heyah mało która akcja teaserowa cieszyła się tak dużym zainteresowaniem. Warto jednak przyjrzeć się bliżej akcji BTL, którą sieć przeprowadziła jako wsparcie dla głównej kampanii.

Działania oparto na dosłownym znaczeniu hasła reklamowego pierwszego etapu kampanii ATL, czyli „15 września zamykamy Żabki”. Pod pozorem oddolnego, spontanicznego ruchu stworzono stronę internetową bozabkabylazamknieta.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja