Zabawki losuZabawki losuZabawki losuZabawki losu

Zabawki losu

Zabawki losu
Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

-

Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

Aby zwrócić naszą uwagę na jakiś palący problem, organizacje społeczne w swych kampaniach sięgają nieraz po wstrząsające środki wyrazu. Zdjęcia okrucieństw wojennych, spoty z ofiarami głodu w Afryce czy szokujące statystyki wzrostu przestępczości są niemal na porządku dziennym. Kanadyjski oddział UNICEF-u zorganizował kampanię mającą uświadamiać istnienie kilku zagrożeń dotyczących milionów biednych dzieci na całym świecie. Oparto się jednak dosłowności dramatycznych zdjęć. Wykorzystano to, co z dziećmi kojarzy się najbardziej – zabawki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja