Zabawa w ciuciubabkę – rola teaserów w marketingu narracyjnymZabawa w ciuciubabkę – rola teaserów w marketingu narracyjnymZabawa w ciuciubabkę – rola teaserów w marketingu narracyjnymZabawa w ciuciubabkę – rola teaserów w marketingu narracyjnym

Zabawa w ciuciubabkę – rola teaserów w marketingu narracyjnym

Zabawa w ciuciubabkę – rola teaserów w marketingu narracyjnym
Jakub Marczyński

Jakub Marczyński

-

Jakub Marczyński

Jakub Marczyński

Interesująca w kampaniach teaserowych jest dwuznaczność narracji. Celowo wprowadza się tu w błąd, by po jakimś czasie pokazać, że szło o coś zupełnie innego. Teaser powinien być jednak przede wszystkim początkiem czegoś większego. Nie zawsze tak się dzieje. Jak będzie w wypadku gwiazdy „rock polo” Sławomira, którego aktywność nosi wiele znamion kampanii teaserowej?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się